This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ninna87

Hej 🙂

Jeg vil bare gerne vide om nogen har været med alott på working holiday i Australien …

Jeg kunde tænke mig vide om i tror at det var pengene værd????

Eller at man sparer meget mere ved bare at rejse selv og finde sted hvor man kann arbejde????

– nicolina

Anonym Jumme

Hejsa
    jeg er lige kommet hjem fra australien for tre uger siden, og jeg rejste derned med alott. Og jeg har altså ikke rigtig brugt dem til noget… Det lyder meget fint alt sammen med alt det de kan gøre for dig, men jeg tror ikke på det er pengene værd.
    Jeg blev ikke samlet op i lufthavnen da jeg ankom til sydney, de første 4 dage opholdte jeg mig på hostel i sydney, det var meget lækkert, men det kan du nildt bestille selv på nettet så du har et sted at være de første par dage. De sørger for bankkonto, men det er altså meget nemt selv at lave hvis du har en adresse dernede du kan bruge. mht til arbejde så brugte jeg ikke deres jobservice overhovedet. Man kan kun bruge det hvis du har planer om at opholde dig i storbyerne det meste af dit ophold dernede.
    Jeg har ikke fortrudt at jeg rejste med Alott, men hvis du tror du kan klare den selv vil jeg da anbefale det. Hvis der er penge at spare ved at gøre det selv, er det klart det du skal.
    Et godt tips hvis du ikke har tid til at sætte dig ind i hvordan alt foregår i au så tag kontakt til Jytte Holck, hun sælger bl.a. backpackerbiler, men kan hjælpe med så meget andet også. Du kan finde hende på nettet hvis du søger på Holck og volvoer i australien.
    Håber du får en super tur.

MVH Joan

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account