This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej

Jeg har arbejdet i USA som frivillig i 3 måneder i staten Arizona. Det var en helt fantastisk oplevelse, men det er ikke betalt. Man giver tilgengæld 2000kr og så er det gratis kost og logi i alle 3 måneder. Det er ikke lovligt at arbejde i USA og få penge for det på turistvisum. Derfor valgte jeg det andet. Det var lige til at gå til og så gjorde man samtidig en god gerning for de forskellige national parker i USA. Hvis du kunne være interesseret i noget som dette kan jeg sagtens sende nærmere information..

Mvh Mathis

Anonym none

Hey Mathis
    Det lyder spændende. Hvad arbejdede du med? Vil gerne høre mere om det.
    hilsen Joan

Anonym Ham-der

Denne side kan hjælpe dig med det du har brug for, hvis du vil arbejde i USA.. Arbejdet består hovedsaglig i bevarelse af national parker, fx. Grand Canyon

http://www.exis.dk

Anonym Anonym

Hej igen

Linket ovenfor http://www.exis.dk er den danske agent for organisationen ACE som jeg rejste med. Du vil komme til at bo i en lille by, der hedder Flagstaff sammen med ca. 80 andre unge mennesker fra hele verden fordelt på 5 huse. Arbejdet er sådan at man arbejder 8 dage og har fri i 6. Der er rigelig med tid til at rejse rundt på egen hånd. Og der er altid nogla andre, som har lyst til at tage på en tur. Jeg var både i Las Vagas, San Francisco og rundt i de mange flotte national parker og meget mere.
    Skriv endelig, hvis du skulle have flere spørgsmål.

Mvh. Mathis

Anonym none

Er der nogen der har erfaringer med WH i USA? Hvem arangerer det, er det noget man selv kan klare uden om rejseselskaberne? Er det nemt at få arbejde i USA? I byen? Eller på Landet? Hvordan er lønnen? Er der nogen der har nogle gode tips vedrørende arbejde og rejse i USA og hvilke stater skal man bare se?
    Takker…

Anonym Anonym

Hvor mange penge skal men ca. regne med at bruge på sådan en tur om ugen/måneden hvis man gerne vil opleve lidt også?

Mvh. Uffe

Anonym martin

Hej Mathis

Kan du hjælpe med nogen spørgsmål ang- arizona?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account