This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym BiancaK

Hej
    Jeg er 19 år og rejser alene Til Cairns, Australien i august uden et rejseselskab, da jeg er fundet frem til, at det ikke er meget sværere at ordne tingene selv. Hvilke erfaringer i har om at søge working holiday visum? – altså en god og sikker hjemmeside (jeg har bemærket at priserne svinger fra ca. 1500 kr. til 4000 kr. på australske og danske sider, men er der nogen forskel på, hvor man bestiller fra?)
    Andre gode råd og lignende er også meget velkommen 🙂
    På forhånd tak:)

Anonym redbull-tp

Hvis du gør det selv koster et Working Holiday Visa 280 AUD.

Det hele kan ordnes her: http://www.immi.gov.au/e_visa/working-holiday.htm

Umiddelbart kort tid efter får du en email (grant notification) og du skulle være klar til indrejse, det er meget nemt..

Anonym BiancaK

tak for svar 🙂 jeg benyttede http://www.immi.gov.au/e_visa/working-holiday.htm, da jeg efterhånden har læst mig frem til, at de bonus ting som selskaberne tilbyder kan gøres ligeså nemt som man selv kan…

Anonym Sofie

Der er nemlig stor prisforskel fra selskab til selskab, men generelt er det det samme produkt der leveres, så det er bare med at finde det billigste du kan.

Og så selvfølgelig være sikker på, at du får udfyldt det ordentligt, så du er sikker på, at du kommer afsted!

Hvis du vil være sikker på det, findes der her en rigtig god liste med selskaber, og de priser de tager for at lave et working holiday visum

Anonym Claus

Tjaa. Det er nu en rigtig god idé at få hjælp til det, og nogle firmaer giver en rigtig god value for money. Man man skal da kigge sig for, ligesom med alle andre køb 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account