Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3529954
     rikked

      Hej. Nogle der har erfaring med at søge working holiday visum til australien online eller med post?Er det for viderkommende, eller kan almindelige mennesker godt finde ud af det? Jeg har kigget på det, den online model, og umildbart virker det ligetil, man betaler via nettet med det samme man sender anmodning om visa, og det er det der bekymre mig lidt. – nogle der ved hvordan det nliver registret om man har fået visummet? mvh. R.D

      #3529957
       jumme88

        Jeg har selv lige søgt om et turistvisum over nettet og det er enkelt og ligetil 😉 Du udfylder, sender og betaler og vupti, næste dag lå der en mail med mit visum i min indbakke 😉 Tror det er på samme måde med working holiday, dog fik jeg min working holiday gennem en organisation herhjemme fra… Men held og lykke i hvert fald…

        #3529958
         Mikaelkbh

          Hej,

          Jeg søgte selv online, og fik mit mit visum med det samme. Det var der ikke de store problemer i. http://www.immi.gov.au/e_visa/ – dette er den officielle side at gøre det på, hvor du ikke skal bekymre dig om at betale ekstra penge, lige som hvis du ansøger igennem et rejsebureau.

          Du får en e-mail hvori der står at du har fået dit visum + print det ud for en sikkerheds skyld og tag det med. Du er automatisk registreret inde i deres system, så du har ret til at live 1 år når du rejser ind i Australien.

          åber det hjalp dig lidt.
          God tur.

          /Mikael Rasmussen

          #3529963
           Anonym

            Mange tak for hjælpen, det var lige sådanne svar jeg skulle bruge. – nu sender jeg det afsted over nettet. Man kan jo ligeså godt spare lidt på pengene ved selv at ordne sådanne tin:)

            #3696808
             Anonym

              Hej

              Det er nogle år siden denne tråd startede, men jeg står i samme situation som jer. Jeg søgte d. 29 december, de trak pengene d. 30 og når jeg logger ind på immigrations hjemmesiden står der, at den er færdig, men jeg har ingen mail fået og jeg kan ikke finde den nogen steder. Hvor lang tid gik der før i fik den? ?

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account