This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Didde1990

Hej allesammen!

Til Januar rejser jeg med DSC til New Zealand i 3 måneder, for derefter at rejse videre til Australien i 4 måneder. I to af disse måneder er min plan at arbejde
    for organisationen WWOOF, er der nogle som kender
    til denne og i så fald har nogle gode råd, farme eller famlier som de vil anbefale?

Med venlig hilsen Didde

Anonym gæsten

Jeg kender organisationen og har også arbejdet for den. Men dog ikke i Australien/NZ, så kan vel egentlig ikke rigtig svare på dit spørgsmål.

Anonym Didde1990

Gør sådan set ikke noget 🙂
    hvad synes du om organisationen,
    og havde du nogle positive oplevelser
    i forbindelse med WWOOF?

Anonym soeren

heej didde
    Sidder i NZ og er medlem af WOOF.
    Du faar udleveret en bog hvor der staar en masse adresser og saa er det blot og ringe til dem og hoerer om de mangler en woofer.
    Du kan vente med at koebe medlemskabet til du er i NZ. det koster kun omkring 150 kr og kan koebes naesten paa alle hostels.
    Jeg vil ikke anbefale det, da du for det meste er alene ude ved familien, og du ikke rigtig kan komme nogle vejne, saa mange gange sidder du bar alene om aftenen, men det er selvf. forskellig fra familie til familie.

Det gode ved det er at du kommer taet paa en NZ familie og de lader dig blive en del af familien.

men hvis du gerne vil afsted uden at bruge saa mange penge, saa vil mit raad vaere at faa et job paa en farm hvor du kan plukke frugt. det goer du sammen med mange andre backpackere og det er mere socialt.

Har du flere spoergsmaal er du velkommen til at skrive til mig.
    thomsen1989@hotmail.com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account