This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nat33

hej. jeg skal til australien her til okt. jeg har overvejet lidt at arbejde samtidig med at jeg skal rejse rundt. fandt det der wwoof hvor man kan arbejde for kost og logi. så mine spørgsmål er egentlig bare er der nogle der har erfaringer med det? er det godt? skal man købe bogen hjemmefra eller kan man bare købe den dernede? og til sidst er det rigtigt at man ikke behøver working holiday visum hvis man wwoofer? på forhånd tak:)

Anonym Martin AJ

Hej håber du får en fed tur 🙂

Har ikke selv prøvet det, men da jeg var i Australien hørte jeg kun gode ting om det.

Jeg er ret sikker på at du skal have et working holiday visa for at kunne gøre brug af ordningen.

Det er nok nemmest for dig at bestille bogen på forhånd. Det er altid en god idé at ordne de ting man er sikker på at man vil hjemmefra – så slipper man for besværet mens man er afsted og kan bruge sin rejsetid på at nyde kolde øl i solen, dykke eller hvad man nu skulle have lyst til 🙂

Peace out Martin

Anonym Martin AJ

Hej håber du får en fed tur 🙂

Har ikke selv prøvet det, men da jeg var i Australien hørte jeg kun gode ting om det.

Jeg er ret sikker på at du skal have et working holiday visa for at kunne gøre brug af ordningen.

Det er nok nemmest for dig at bestille bogen på forhånd. Det er altid en god idé at ordne de ting man er sikker på at man vil hjemmefra – så slipper man for besværet mens man er afsted og kan bruge sin rejsetid på at nyde kolde øl i solen, dykke eller hvad man nu skulle have lyst til 🙂

Du kan desuden finde mere info på at arbejde i Australien her:

http://rejse-makker.dk/australien/budget/arbejde-i-australien/

Peace out Martin

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account