This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym raslyng

Vi tager 4 voksne og 2 børn til Yucatan i Mexico til sommer. Jeg har ikke været der siden 2003, så der er sket en masse, jeg ikke har styr på.
    Derfor vil jeg meget gerne høre fra jer, hvis I har gode råd eller ideer til aktiviteter i området.
    Vi regner med at holde os omkring Isla Mujeres, Valladolid(Chichen Itza) og Holbox, med mindre I kommer med andre ideer.
    Vi er ikke til luksus. Vil gerne se dyr, planter, ruiner mm.
    Så kom med et tip til en god restaurant, et godt og billigt hotel eller noget helt andet, vi ikke har tænkt på.
    Venlig hilsen
    Rasmus

Anonym julie-a-h

Jeg ved at i Tulum findes der mange steder hvor man kan sove i små hytter på stranden, virkelig smukt. Desuden er en tur til Bacalar også en god ide, der findes her en fantastisk smuk lagune.
    På en sejltur på Rio Lagartos kan I få set flamingoer, flyde på en saltsø og smøre jer ind i mudder. Kunne forestille mig at det var et hit hvis man har børn med 🙂
    Så vidt jeg ved ligger det alt sammen lidt sydligere end hvor I har tænkt jer, men inden for en rimelig afstand skulle jeg mene.

Anonym Cecilie

Jeg er enig med Julie at Tulum og Bacalar virkelig er værd at se! det er helt fantastisk…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account