This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jimicool

hvor mange liter skal min rygsæk være på hvis jeg skal til australien, og skal have det mest nødvendig med, altså ikke trangia osv, kun tøj og de vigtigste papirer? jeg tænker at man kun har shorts på dernede for det meste?

Anonym Anonym

Du behøver faktisk ikke engang en rygsæk. en kuffert med hjul er ligeså praktisk. Selvfølgelig er en rygsæk mere praktisk hvis du skal pakke den i et baggagerum på en bil. Ellers er kufferten bedre efter min mening. Da jeg var i Aus. gik jeg stort set ikke. Vi blev hentet ved busstoppestederne af de forskellige hostels egne minibusser og derefter kørt lige til døren. Samtidig kan en kuffert låses. Det kan, hvis man er meget uheldig, være en god ting.. Skal det være en rygsæk vil jeg sige 60-65 liter..

Anonym Anonym

Min er 60. Det er lidt mindre end gennemsnittet men til gengaeld har jeg den fordel at jeg faktisk kan loefte min egen taske – modsat mange andre backpackere. Du kan sagtens klare dig med 60, gaa ikke op i 80 – for hvis du har pladsen pakker du saa meget i, som du kan, og saa er din rygsaek altsaa ikke til at baere rundt paa.

Anonym Anonym

tak for de gode svar, jeg tror jeg køber en på 65l.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account