Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3512545
     Anett

      Hej.

      Jeg er au pair nu. Jeg skal kun vaere her to maaneder endnu inden jeg tager hjem. Jeg valgte at blive au pair af samme grunde som du.. Jeg faar $100(400 kr) om ugen, hvilket er nok til at gaa i byen, koebe toej, gaa paa cafe og saadan. Ikke det vilde, men det kan lade sig goere. Jeg koeber intet mad selv og skal jo heller ikke betale for at bo.
      Jeg fandt min familie paa http://www.aupair-world.com. Det er ret godt og det gik hurtigt.

      #3512691
       Jane

        Hejsa Anett.

        Tak for din respons. Det er rart at lytte lidt til andres erfaring. Jeg er blevet kontaktet af en del familier gennem aupair-world og en anden hjemmeside og har nu kontakt med tre rimelige seiøse familier. så nu håber jeg bare at få det til at passe med mit afrejsetidspunkt også.
        Jeg håber på at spare lidt penge sammen, så jeg kan rejse rundt i Australien, mens jeg er der, vil jo gerne se lidt af landet.

        #3537032
         Pernille

          Hej.
          jeg bryder lidt ind i samtalen da jeg faldt over det da jeg søgte på google. Jeg kunne godt selv tænke mig at blive au pair i et engelsk/amerikansk land, men alle de hjemmesider jeg har været inde på skal man være mellem 18 og 30, det er lidt svært da jeg først fylder 17 da jeg havde tænkt mig at tage afsted.
          tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe??
          Kh. Pernille

          #3537033
           Pernille

            Hej.
            jeg bryder lidt ind i samtalen da jeg faldt over det da jeg søgte på google. Jeg kunne godt selv tænke mig at blive au pair i et engelsk/amerikansk land, men alle de hjemmesider jeg har været inde på skal man være mellem 18 og 30, det er lidt svært da jeg først fylder 17 da jeg havde tænkt mig at tage afsted.
            tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe??
            Kh. Pernille

            #3537048
             Rikke

              Hej Pernille

              Hvis du vælger at finde din værts familie selv, via feks great au pair eller au au pair world, så er der sikkert familier der ville være villige til at tage dig på trods af din unge alder 🙂
              Du skal bare være opmærksom på at du kun kan blive au pair i USA gennem et bureau.

              Mvh Rikke

              #3538123
               Maria

                Hej jeg skal også til Australien også meget sikkert i Brisbane så hvis i vil jeg også meget gerne i kontakt med nogle danskere der nede og få venner osv?

                Hvis i er interesseret i noget kontakt må i endelig sige til?

              Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account