This topic is empty.

• Forfatter
     Fighter_88

Ved godt det her spørgsmål er blevet stillet ofte, men er i tvivl om 15.000 pr måned er nok Exc flybillet. men Inc. mad, logi, og prøve en masse fede ting, tjekking bungyjump osv.
    nogle der har erfaringer??
    500 kr pr dag, er da nogle penge men er det nok, for man skal da prøve en masse ture osv??

Anonym Kuno

Hej Fighter

Du stiller et svært spørgsmål :-).

Regn med at betale det samme pr. dag, som hvis du skulle være på ferie i DK.

Fra kr. 100 pr. overnatning pr. dag i sovesal

Laver du selv mad, det gør mange – koster det ikke noget særligt.

Så kan du selv regne ud, hvad du har tilbage.

Anonym Anonym

Det burde du kunne klare det for. Jeg brugte ca 15.000 pr md på mine 2 måneder i Australien og jeg var vidt omkring og lavede alt det jeg havde lyst til. Jeg overnattede på hostels, og lavede oftest mad selv. Levede dog ikke af kop nudler og toastbrød.

Anonym Stine

Jeg brugte i snit 10.000 om måneden da jeg var i Australien, og jeg boede på hostel hver nat, og brugte penge på “dyre” ture/oplevelser så som skydiving, riverrafting, bådture…, prøvede dog at spise/drikke billigt ved selv at lave mad og drikke vandet fra vandhanen.

Anonym Weeman

Hej…

Mig og en makker skal afsted til Australien.. 4 måneder.. vi tager den klassiske tur op ad kysten ned i midten.. vi har regnet med 50.000 kr inkl ALT!!
    Er det umuligt eller??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account