This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kresten bak

Hej Jeg tager til austalien til december i 2 måneder. Det eneste der ligger fast er hvornår jeg lander, og hvornår jeg tager afsted igen.
    Så lige nu er jeg på udkig efter ting der skal ses og opblevelses der nede. Er der nogen her inde der har nogen rigtigt gode forslag på steder man bare skal se. ting man bare SKAL opleve.?

Anonym Fighter_88

National Parken Nær Sydney, som hedder Blue Moutains er et must. =) Tjek det op og du vil se hvor dejligt det ser ud der.

Anonym none

Hej Kresten!
    Jeg fandt dette interessante link http://www.albatros-travel.dk/tidsskrift/artikler/australien.asp om Ayers Rock og andre interessante oplevelser i samme nationalpark, som Ayers Rock ligger i.

Besøg også artiklen om Australien her på siden. Du finder artiklen ved at klikke på “Rejseguide” og derefter på “Fakta”. Når du er kommet ind på siden om Australien så vil jeg anbefale, at du klikker på de forskellige links på denne side.
    Mvh. Jesper

Anonym Jonas

Hej kresten..
    Læste lige dit indlæg..
    Og det lyder som om du rejser derned alene?!
    Jeg rejser nemlig os alene derned i december til sydney… hvert fald mangler jeg en at holde jul/nytår med.. kunne det måske have din interesse? hvis du da os er i sydney

Anonym Kresten

Hey jonas

Ja jeg rejser der ned alene først i december, men skal mødes med en i sydney når jeg kommer der ned, og rejse lidt rundt med hende. Så ved faktisk ikke hvor vi kunne finde på at holde. Har faktisk snakket lidt om at være på new zealand. men det ved man ikke endnu. men hvis vi er i sydney kunne vi da nok godt lige snakke sammen.
    Ha det super!

Anonym Stine

Hej!!

Det er ikke lang tid siden, jeg er kommet hjem fra en tur Jorden rundt, hvor AUS var et af stoppende.
    Der er mange ting man bare skal se!
    Ayers Rock (Det er et most!)
    Fraser Island
    Withssunday
    Magnic Island
    Sydney
    Baron Bay
    Cairns (ud at dykke el. snorkle)

Jeg var ikke på vestkysten, men har hørt meget godt om den og så skulle Darwin også være rigtig godt!!

Anonym Rene

Jeg var i Australien i et år og er lige kommet hjem… Der er ingen tvivl tag et dykker certifikat på great barrier reef, i Cairns… Det er helt perfekt. Og forholdvis billigt 250 dollars… Det må man bare ikke misse

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account