This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa, jeg regner med tage med oz exp fra sydney og til Ayers rock, og måske hele vejen rundt, nu må vi se… Men kan man køre tilbage med oz fra Ayers rock?, og kan man hvis man er vild med et sted oz stopper blive der ekstra tid og evt tage en bussen et par dage efter? endvidere er det muligt at stoppe ved eks. harvey bay og arbejde inden man forsætter ind til ayers rock?’Håber der er nogle der har erfaring eller ved lidt om det :o) Har os overvejet Greyhound, men syns nu ikke oz exp er ret meget dyre, og det sku være mere guided med oz exp…
    På forhånd tak… Mvh Jonas

Anonym Maja

Hej.
    Jeg var i Australien i foråret, og kørte med Greyhound, der var STOR prisforskel da jeg var dernede. (ved ikke hvordan det ser ud nu på hjemmesiden) men for en tur fra Sydney – Cairns gav vi med Greyhound 244 $ hvor det med Oz ville koste lige godt 1000$. Fordi man så får forskellige oplevelser med i prisen, men mange af dem kan man altså selv arrangere billigere.
    Vi var glade for Greyhound og vores chaufføre fortalte også noget en gang i mellem n¨år vi kørte forbi noget spændende, men det er mere bare transporten man betaler for. Der er mere socialt sammen hvis man rejser med OZ, men det handler også noget mere om bare at drikke…
    Mvh Maja

Anonym Sus

Hej 🙂 Greyhound skal køre fra A til B.. De er ikke kendt som et “socialt selskab”, men der er massere af backpacker med bussen, så du falder hurtigt i snak med nogen.. Tit kan de også anbefale hostel og ture :0) Med OZ kan du betale EKSTRA for ture og hostel.. Så bliver du bragt og hentet derfra.. Turene og hostel kan gøres billigere.. Men guider som kender stedet 100 %..! – Alle ture til og fra Ayers Rock går gennem Alice Springs :0) Du kan hoppe af og på busserne som det passer.. Du skal bare ringe og bestille en plads dagen inden, og passet skal bare være brugt inden en bestemt dato.. Det kan ikke betale sig at køre passet fra DK, da du så vil betale mere og tit har de tilbud i Australien..! Hvis du ikke har rejst før er OZ er godt bud, men Australien er SÅÅ LET at rejse i.. Så hvis du vil spare lidt penge og tage på lidt ekstra ture, så vil jeg klart anbefale Greyhound.. Rejste selv med dem i 3 mdr op af kysten..! En ide er at rejse på lidt forskellige måder.. Der er LANGT mellem de forskellige byer, så kan tog eller fly også anbefales.. Tit kan du får ture til samme pris som bussen, og du skal nok blive træt af bus.. Tror mig :0)

Anonym Rene

100% for Greyhound også billigt og nemt at bruge. Og meget billigere.
    Oz er heller ikke coaches meget af vejen hvilket betyder nul toiletter….

Køb et km kort ved Greyhound så kan du du nemlig også tage et fly eller tog hvis du skulle få lyst til det. fly er faktisk lige så billigt som bus på mange ruter.

Har du flere spørgsmål kan du endelig sende en mail, jeg flytter selv snart derned så kan undersøge noget hvis det er.

skallszy@gmail. com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account