This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tinchen

Jeg skal til Sydney i januar og vil købe en guidebog eks. Lonely Planet el. Rough Guides, nogen der kan anbefale nogen bestemt?
    Især bøger med oplysninger om Sydney og længere op forbi Great Barrier Reefog til Cairns.

På forhånd tak. Tinchen

Anonym Karoline Arberg

Hej,

rejste rundt i australien med min bibel, Lonely Planet 🙂 Brugte den rigtig meget til at finde gode steder at overnatte. Den hedder Australia and New Zealand on a shoestring.
    Og så kan du ellers godt begynde at glæde dig, Sydney og hele turen op ad østkysten er helt ubeskrivelig, der er bare så meget gang i den hele tiden, og det er helt utroligt backpackervenligt! Glæder mig til jeg en dag får muligheden for at gøre det igen :o) :o) :o)

Rigtig god tur!!! :o)

mvh Karoline

Anonym Fighter_88

Jeg har lige modtaget min Lonely PLanet’s Bog, (den der bare hedder Australian) en stor bog, men nem at finde rundt, i samt massere af dejlige kort.
    For ikke at glemme at nævne det massere af forslag til sovesteder, samt smukke billeder af naturen.
    Den er det hele værd.

Anonym Anonym

Jeg vil da også lige anbefale Lonely Planet. Der er stort set alle de informationer, man kan have brug for.

Anonym Anonym

Hey..
    Skal også til Australien til Januar og har lige købt politikkens rejse bog om Australien. Den minder rigtig meget om Lonely planets bøger men er jo på dansk:-)

Anonym Anders

helt enig, lonely planet er hvad du har brug for…
    Er i Australien pt. og der er rigelig med hjaelp og info i den.. god tur…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account