This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Weeman

Tilbage i 2003 skrev vores partner Downunder.dk artiklen Sådan køber du bil i Australien her på siden.

Artiklen er lidt gammel, men indeholder stadigvæk mange gode råd.

På siden Carsguide kan du søge forskellige priser på brugte biler fra forhandlere og private. Find flere ved at søge på “buying car in australia” på Google.

Mvh

Kenneth Nielsen
    Backpacker Planet

Anonym weeman

Mig og min ven skal til Australien d. 5 januar (hvis nogen mangler nogen at køre med så skriv)

– Vi skal den klassiske tur op af kysten OSV..

Dertil skal vi bruge en bil… Nogen der har gode erfaringer?? Vi vil gerne hvis vi kan finde en stabil bil der er billig i reservedele og køre nogenlunde på literen..

Vi har hørt meget godt om Falcon..

Vi har tænkt os at overnatte i bilen forskellige steder – så helst stationcar eller større biler hvor der er plads..

Mvh Weeman C ya DOWN UNDER!!

Anonym Weeman

MAX pris for brugt… 2500dollars!!

Anonym Anonym

Mange tak… Har søgt med lys og lygte på google.. men artiklen vil jeg da lige læse igennem..

Til jer på Backpackerplanet vil jeg forslå i laver et lille hjørne om hvert land… Her tænker jeg meget på budget og forskellige ture som folk har prøvet.. Samle alle informationer i en stor.. Så en bruger kan gå ind under Australien se: ok benzin koster ca 5kr pr/L hostel 100kr mad samme som dk.. Dykkertur ca… OSV OSV OSV..

Det ville være rigtig lækkert for mange.. Selvfølgelig ville alle priserne være ca priser – men ville stadig være KANON!!

Tak for det gode svar!!

Anonym weeman

Kom vist til at trykke 2 gange 🙂

Altså “hvert land” er selvfølgelig lige i overkanten.. Men der er nogle der er mere populære end andre og dem kunne man starte med: Australien, New Zealand, USA, Thailan, Indonesien, Kina… lande i Afrika måske.. OSV

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account