This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Sagen er den at jeg skal til Australien på et Working Holiday visa her om dog rimelig lang tid. Jeg ved bare ikke med budgettet. Jeg har ikke mulighed for at spare forfærdelig meget op, dog nok til de krævede 32.000 kr (tror jeg det er). Jeg regner med at blive væk i et helt år og bo billigst muligt på hostels og evt. farme (på jobs der inkluderer kost og logi). Men hvor meget burde jeg spare sammen? 10.000 til hver måned kan jeg ikke, men det er vel heller ikke relevant når man også arbejder?

Magnus

Anonym Annette_annutte

fik af en medarbejder fra alott at man skal regne med 10.000 så længe man er i arbejde.. men det kommer selvfølgelig an på ens penge forbrug om om hvor meget der er med i lønnen. rænker mere på kost og logi

Anonym Annette_annutte

fik af en medarbejder fra alott at man skal regne med 10.000 så længe man er i arbejde.. men det kommer selvfølgelig an på ens penge forbrug om om hvor meget der er med i lønnen. rænker mere på kost og logi

Anonym Fighter_88

Q: Hvor mange penge skal jeg medbringe, hvis jeg bliver i et år?

A: Det er et godt spørgsmål, som ikke er let at besvare. Det afhænger af om du er en ”big spender” og hvor lang tid dit ophold varer. En ”gennemsnits-forbruger”, som arbejder 6 ud af 12 måneder, har brug for 6-7000 AUD oveni det der kan tjenes.

Det er taget fra Alott’s Hjemmeside

Fighter_88

Glemte lige at logge ind, men ovenstående er fra mig.

Anonym Anonym

Jeg bruger ca. 9.000 pr. maaned (det er loegn, sidste maaned brugte jeg kun 7.000, men jeg overnattede ogsaa to uger gratis hos nogen, jeg moedte). Saa hvis du har omkring de 8.000 – 9.000 pr. maaned, og saa faar arbejdet lidt, bor hos nogen eller WWOOF’er saa du ikke bruger penge paa kost og logi, saa skulle det kunne loebe rundt.

Det er vaerd at overveje at leje en lejlighed mens du arbejder, da det er langt billigere end at bo paa vandrehjem.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account