Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200021 bbp-parent-topic-3530038 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3530700 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Hej Julie
      Ja jeg kedede mig også en smule, så derfor tog jeg videre efter to uger. Uh Fuentes Georginas, bliver helt misundelig:)
      Kan ikke huske hvor mange timer Lago de Atitlan ligger fra Xela. Vi tog blot dertil over en weekend. Men dér findes der også mindst én god spansk skole og naturen er helt fantastisk. Jeg kunne snildt bruge en uge der vil jeg tro!
      Men jeg nåede faktisk stort set rundt i hele Guatemala på 1,5 måned, dog med Tikal som det nordligste. Spansk skolen i Monterico ude ved Stillehavet kan desuden også anbefales. Min familie havde godt nok ikke så mange penge, men skolen var god (der kan man også indkvarteres) og den uge jeg brugte der var nok en af de ting, der gjorde størst indtryk på mig. Der hjalp jeg desuden gennem skolen til med at undervise børn i brug af computere.
      Hvis du er interesseret i at møde backpackere og er frisk på lidt adventure, så bliver du simpelthen NØDT til at tage til El Retiro og selvfølgelig også besøge Lanquin i den anledning.
      Hvis vil kan du tilføje mig på facebook og chekke mine Guatemala billeder ud for lidt inspiration:) Du skulle gerne kunne finde mig under Julie Carlsen.
      Hav det så godt.
      Mvh Julie

Viser 16 indlæg (af 16 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account