This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Er det rigtigt? Ja hvis lonely planet anbefaler den, så er det da et godt tegn :)!
    Og jeg har det på samme måde som dig, er nu alligevel meget dejligt bare at have de første uger på plads, når man ankommer til et fremmed land! Jeg tror også, at jeg bestiller her en af dagene, men skal lige endelig have besluttet mig 😉
    Men ja så støder vi jo nok på hinanden dernede, hvis alt kommer til at gå efter planen, hihi 🙂 Ha’ det godt!!

Anonym Lotte

Forresten – har du undersøgt om det kan betale sig for dig at bestille sprogskolen gennem et rejsebureau? Da jeg undersøgte det virkede det meget meget dyrere at gøre det på den måde, og det er nemt selv at kontakte fx sprogskolen Sevilla via deres hjemmeside.. Så det er da en nem måde at spare nogle penge på 🙂

Anonym hottelotte2

Jeg har lige sammenlignet priser fra Sevillas hjemmeside og fra den organisation jeg har haft kig på, og du har ret, der er faktisk en del penge at spare!. Men på den anden side, synes jeg også, at det er meget betryggende at have med en organisation i ryggen! Især også hvis jeg skal afsted alene… Hmm, jeg må lige se hvad jeg gør 🙂 Men tak for tippet lotte! Kan sagtens forstå hvis i bestiller via deres hjemmeside – så er de penge da sparet 😉

Anonym Dennis Larsen

Hej piger
    Hvis jeg kan nå det, vil jeg anbefale jer at tage til Xela istedet for Antigua. Jeg boede i Guatemala i 2 måneder i sommers, og alle jeg snakkede med, havde haft de bedste oplevelser i Xela, da det kan være begrænset hvor meget man for brugt sit spansk ved siden af skolen i Antigua. Jeg boede i en del uger hos en lokal familie i Xela, som intet engelsk kunne, og det er den mest effektive undervisning jeg har modtaget.

Ang. rejsebureau så er det altid billigst at kontakte skolen direkte.
    Hvis I skulle have brug for det, er i velkomne til at skive til dennislarsen@mail.com, så kan jeg sende jer numre og emails på skoler, familier, rejsearrangører, B&B’s osv.

Ellers må I have en fantastisk rejse til verdens smukkeste og dejligste land..

Anonym Noi

Heeej alle sammen 😛
    En kammerart og jeg tager til guatemala, nærmere sagt Antigua, vi glæder os utroligt meget og har mange sommerfugle i maven allerede ;D
    Har virkeligt fået meget ud af jeres gode forslag, for er helt sikker på at vi skal komme rundt at se nogle ting 😀

Tager forresten der ned for at lave frivilligt arbejde i form at lave et hus til de lokale og være brændmand og min kammerart skal være engelsk lære 😀

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account