This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jimmi

Det er korrekt Orbitz mærkeligt nok ikke accepterer danske kreditkort. Jeg skulle for et par uger siden bestille noget billetter til USA, og fandt dem på Orbitz. Men da det ikke var muligt prøvede jeg på http://www.expedia.com istedet hvor jeg faktisk fandt dem lidt billigere.

Når I går ind på http://www.expedia.com, så gå ikke ind på den danske side men ind på expedia.com. De accepterer danske kreditkort.

Anonym admin

Jeg syntes Momondo hele tiden giver forkerte resultater. Det er pisse irriterende, at man ikke kan regne med de priser, som de finder.

Anonym Hans Christiansen

Har også prøvet det et par gange.

og grunden til at nogle lavpris selskaber ikke er med, er fordi Momondo kræver penge af dem for at de skal dukke op på siden. Momondo ligger ikke noget på prisen, det er korrekt, til gengæld bonner de de andre selskaber for xx kroner.

Hvis de ikke vil lave en aftale kommer de bare ikke på. Så let er det.
    og så kan en eller anden momondo gut komme og prøve at lave damage control, ved at påstå de er Google, men faktum er at sådan hænger verden sammen.
    og apropos sweeping, så er det jo rent faktisk det momondo selv gør, deraf oplevelserne med priser der ikke altid er til at regne med.

Anonym Rene

Kære læsere.
    Nu har jeg søgt på rejse til Thailand i April 2009 og til Mj2 2009. Nu kan jeg helt sikkert sige at Momondo IKKE er billigst. Hos den fandt jeg en rejse til 8200 kr med SAS mens hios sas koster den same rejse 6237 kr.
    Så NEJ de er ikke de billigste

Anonym Jenser

Hej Alle Læsere!
    Jeg har brugt rigtig mange timer på at søge efter hoteller og flybilletter…Men hverken momondo, orbitz, kayak eller andre af de “store”, slår bigcitybooking.com Ved ikke hvorfor de er billigere, men det er de..

Anonym casper aaen

er der ingen der bruger easyjet…..

Anonym Anonym

mange af disse indlæg kommer fra travelmarket som levere flybookingdelen til backpacker planet…og hvorfor er links i ovenstående indlæg ændret til at pege på jeres egen booking side….det er da utroværdigt…det er ganske enkelt ikke troværdigt af backpacker planet og travelmarket

Anonym admin

Når vi på Backpacker Planet skriver indlæg i voes egne forums gør vi det, så udgiver vi os for at være os selv.

Men her kommer da lige en redaktionel kommentar.

Der er to store danske flysøgemaskiner: Travelmarket.com og Momondo.

Tjek dem begge selv for at finde ud af, hvilken der er bedst.

Der ligger en decideret flybooking på Backpacker Planet. Bruger du denne støtter du arbejdet på Backpacker Planet.

Venlig hilsen

Redaktionen på Backpacker Planet

Anonym / ebbe

Undre mig at ingen nævner det skotske
    http://dk.skyscanner.com/
    det har tjent mig til køb af mange billige rejser, og de har alle lavpris selskaberne med. Og så har de en god grafisk indgang med angivelse af hvornår det er billigst at flyve, Og her handler du direkte med flyselskaberne.

Anonym Niels

Jeg har testet og sammenlignet 10 forskellige flyprissøgemaskiner ud fra 3 priseksempler.

Resultat:
    Momondo blev nr. 1
    Kilroytravels blev nr. 2
    MrJet blev nr 3

Læs testen her:
    http://www.godtur.dk/billige_flybilletter.php

Anonym Jesper Mikkelsen

Niels – din test er ikke særlig god 🙁

Momondo er den eneste rejsesøgemaskine på listen – alle de andre på listen er almindelige online rejsebureauer.

Du mangler til gengæld Travelmarket.dk og Viviro.dk.

Lav en ny test og send den ind …

Anonym Karina

Efter min mening er Travelmarket klart billigst, men man kan jo bare tjekke begge steder.

Anonym nanonym

Hmm. Hvis x antal søgemaskiner søger efter den billigeste billet (og de også søger på flyselskaber), og hvis den billigeste billet findes hos ex. “spangkuk airlines”, og der IKKE tages betaling for at være “første resultat”, burde alle x søgemaskiner så ikke poppe op med “spangkuk airlines”?

Forstå mig ret: der er vel kun EN som er billigst!
    I mit eksempel “Spangkuk airlines”!

Anonym Randi

Momondo’s billigste pris var langt under det halve af denne søgemaskines billigste pris, så………………

Anonym Peter

Jeg synes ikke der er den store forskel på de forskellige sites, men tilgengæld synes jeg det er et problem at de slet ikke kan finde billetter. Har lige søgt Billund – Bahia Blanca Argentina og Buenos Aires. ingen afgange var resultatet. og hvis man søger på mere spændende rejsemål så må man konstatere at jerntæppet stadig eksisterer. Prøv at søge på billund Varna for eksempel

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 34 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account