This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jan Frandsen

Vi rejser hvert år til Bulgarien i 2 uger og har herved fået en god kontakt der med hotelophold, vi har efterfølgende ledt efter billige flybilletter til Burgas og blev anbefalet Momondo, og har så forsøgt os der. Men du godeste det tager jo en krig at rejse fra Billund til Burgas fra 7-31 timer, nårmal rejsetid er 2 t og 50 min. og priser fra ca. 3.500-32.000 for 2 personer, jeg opgav da jeg nåede til side 7 det blev dyre og dyre, så med de priser kan man ligeså godt tage et rejseselskab det er billigere.

Anonym Momondo.dk

Hej Sven

Momondo er en søgemaskine, der finder og sammenligner priser på fly, hotel og lejebiler og linker videre til udbyderen, hvor selve bestillingen foregår. Vi sælger altså ikke noget. De udbydere, som vi linker ind til, er enten flyselskaberne selv eller online rejsebureauer.

Det forekommer – omend sjældent – at vi viser en forkert pris, hvilket skyldes enten fejl hos os eller at vi modtager forkert information fra udbyderen.

Vi tester konstant vores systemer og er hele tiden i kontakt med vores udbydere for at forhindre fejl og/eller for udbedre fejl.

Med venlig hilsen
    David

Anonym sven

Momondo skriver at de ikke er en rejse agent/rejse bureau men ifølge det svar som jeg har fået fra KLM på min forespørgsel om hvorfor den pris som momondo opgav på ruten Billund til Bangkok til 6907 kroner/person ikke stemte overens med den pris klm skulle have når man klikkede videre fra Momondo(nu var prisen pludselig 2000 kroner dyrere/person)…

Udrejse Billund – Bangkok 8. december 2012
    Afgår: lørdag 8. december 2012
    Billund BillundAmsterdam Schiphol
    14:20 lørdag15:35 lørdag

KL1346 KLM
    1t 15m

Skift fly
    1t 50m
    Amsterdam SchipholBangkok Bangkok Intl
    17:25 lørdag10:05 søndag

KL875 KLM
    10t 40m
    Total rejsetid 13t 45mAnkommer: søndag 9. december 2012
    Hjemrejse Bangkok – Billund 6. januar 2013
    Afgår: søndag 6. januar 2013
    Bangkok Bangkok IntlParis Charles De Gaulle
    10:50 søndag17:10 søndag

KL2151 KLM
    12t 20m

Skift fly
    1t 30m
    Paris Charles De GaulleAmsterdam Schiphol
    18:40 søndag20:00 søndag

KL1244 KLM
    1t 20m

Skift fly
    1t 40m
    Amsterdam SchipholBillund Billund
    21:40 søndag22:50 søndag

KL1349 KLM
    1t 10m
    Total rejsetid 18t 00mAnkommer: søndag 6. januar 2013
    1
    udbyder sælger denne billet…

kr.6.907
    Per person
    kr.13.814
    Total
    gå til bestilling

Svaret fra Klm var: Dear Mr Thanawan,

We thank you for your e-mail.

We advise to book on KLM.com. If you wish to book via momondo.dk, then we advise to contact them for
    your request, as this is from a travel agent we can unfortunately not assist.

Kind regards,

Niels de Ruiter
    Air France, KLM Royal Dutch Airlines and Delta Air Lines
    …………………………………..

Hvem er fulde af historier.. momondo eller klm…????

Anonym Per Ardahl Paulsen

Hvordan får jeg købt en åben billet som gælder et helt kalenderår,det er kun hjemrejsen der skal være fleksibel.Rejsen er fra Billund til Liuzhou Guangxi i Kina.Hvor kan jeg finde en sådan billet og er der nogle steder at sammenligne priser,Jeg ved at det ville være billigere bare at købe 2 enkelt billetter men visum myndighederne forlanger en betalt returbillet.Håber nogen kan hjælpe mig.MVH Per

Viser 4 indlæg - 31 til 34 (af 34 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account