This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Det vil oftest blive laaaaangt dyrere at tage en pakkerejse. Så et alternativ kunne være at købe en busbillet med “Kiwi-experience” eller det andet bureau, som jeg ikke kan huske. Der er masser af andre unge/backpackere på de ture. Så du er ikke alene!
    Jeg vil anbefale at du tager til Christchurch på Sydøen og tager bussen rundt derfra.

Raslyng

Anonym Lini86

Hej….

Jeg kommer til Sydney den 4. januar 2006, men skal foerst moedes med min rejsepartner den 18.januar. Jeg vil derfor tage paa en ca. 10-12 dages tur til New Zealand. Altsaa en pakke tur af en art. Nogen der kan anbefale gode bureauer??? Eller andre maader??
    Jeg rejser alene, saa det skal vaere noget grupperejse af en art. Skal jo helst se saa meget som muligt – saa vil ikke bruge tid paa selv at finde stederne.

Mange hilsner
    Lisbeth

Anonym Michael

Jeg var på en mindre jordomrejse i starten af året, og tog også en tur rundt på new zealand på 18 dage, gennem begge øer. Jeg købte en tur med et selskab der hed Magic, som også er et selskab lignende Kiwi Experience. Magic er billigere end kiwi, og jeg var rigtig godt tilfreds med min tur.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account