Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3533470
     Anonym

      Hehe ja så må det vente til en anden god gang 🙂

      #3533471
       apa

        Men tror nu at næste gang jeg er på de kanter, så bliver det New Zealand igen 🙂

        #3533472
         Anonym

          Uuuh jeg skal også se New Zealand engang når jeg får mulighed for at rejse igen!

          har kigget på nettet efter nye Lonely Planet bøger, og har bl.a. også kigget på det link du skrev herinde. Tør ikke bestille derfra fordi det kommer helt fra UK og jeg rejser jo allerede om 16 dage! Men ellers er det billigste jeg kan finde 151 kr (hvilket jo også er ganske fint), men kan kun finde bøgerne på engelsk og ikke dansk – hvordan kan det være?? :/

          #3533473
           apa

            Zew Zealand er alt for fedt et land.. De samme venlige mennesker som i Australien, men naturen der er bare fantastisk, det er helt ubeskriveligt.. 🙂

            Du kan roligt bestille, det tager ikke mere end et par dage ekstra at få tingene fra england.. mener jeg havde de sidste bøger jeg bestilte i løbet af 3 dage 🙂 men okay hvis du har fundet den til 151 kr herhjemme så ville jeg nok også vælge det 🙂

            Ang. sproget så er Lonely Planet kun på engelsk 🙂 men frygt ej, efter lidt tid i australien så næsten tænker du på engelsk alligevel 😉
            der laves guidebøger på dansk, men det er langt fra så gode som Lonely planets..

            #3533474
             Anonym

              Okay jeg bestiller den til 151 kr :o) Kan også sagtens forstå engelsk – intet problem overhovedet, tænkte bare det ville være nemmest på dansk 😉 Meeen.. english it is :o)
              Tak for hjælpen endnu en gang, Anders 😉

              #3533475
               apa

                Det var så lidt Frederikke 😉 Skriv endelig igen hvis der er mere jeg kan hjælpe med, skriv evt. en mail hvis det er nemmere apa@e-duck.dk 🙂

                #3533531
                 HP_DK

                  Wow, hvor bliver det en fed tur! 😀 Jeg har også lige besluttet mig for at forfølge min drøm og tage Down Under i 6 måneder til næste år! Jeg tager også afsted alene, men alle, jeg har talt med, siger det er supernemt at få venner dernede, fordi der er så utroligt mange backpackers. Så spring ud i det! Det bliver dit livs oplevelse! 😀 Jeg glæder mig selv så mega meget!!

                  #3533619
                   Ulmalie

                    Hej må jeg høre hvor i Danmark du har fundet LP bøgerne til 151 kr?
                    Skal selv afsted til Australien i august nemlig 🙂

                    #3533625
                     Anonym

                      HP DK: Hvor lyder det fedt 😀 Glæder mig også heeeelt vildt og rejser også derned alene :o)

                      Ulmalie: eLounge 🙂

                      #3533639
                       Anonym

                        Ulmalie: Tuuusind tak 😀

                        #3533637
                         Ulmalie

                          Mange tak! og rigtig god tur 🙂

                        Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)

                        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                        Log ind med brugernavn & kodeord

                        eller    

                        Glemt dine oplysninger?

                        Create Account