This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Inger Mette

Hej
    Vi skal til Austarlien, og vi ankommer d.15december, vi er så igang med at finde overnatninger, men vi kan ikke rigtig finde ud af, når der står sådan noget med 10senge, om det så betyder at vi skal komme 10 personer.
    Er der nogle der har nogle gode forslag til et ikke alt for godt forslag til et hotel i Melbourne, det må meget gerne være centralt.
    Vi har købt et bus pas, og er der så nogle der ved hvor lang tid det tager fra Melbourne til Sydney? hvis man ikke står af undervejs.
    på forhånd tak.
    Hilsen Inger Mette og Sofie

Anonym Anonym

10 senge betyder bare at der kan sove 10 personer derinde, altså at i deler værelse med 8 andre. På greyhound.com.au kan I finde en rute fra melbourne til sydney og på den måde se hvor lang tid det tager. Base (hostel) i melbourne er rigtigt dyrt…kan ikke lige huske hvad jeg betalte for en seng i et 10 personers rum men var i hvert fald meget overrasket over prisen og der må findes alternativer, så led grundigt for der er penge at spare. God tur når den tid kommer.

Anonym Kirsten

Det man kan gøre er at tage ind i en informations biks… Som ligger lige ved siden af banegården i Melbourne der kan i finde hostels for hele byen.. Priser som en 10 pers dorm er normalt 125-150/160 i storbyerne.. Et godt råd er at finde Ibikserne de kan hjælpe jer med alt muligt.. Og så har man også et godt overblik over hvad man skal se i det område man kommer til. Et sidste råd inden i tager til Sydney så tag ud på Great Ocean Road, det er en dags tur fra Melbourne og tilbage igen, det er fantastisk og det er noget som skal ses.. Man kan bestille tur i Ibiksen:-) Samt Philip Island der kommer der små pingviner op om aftenen også en rigtig god tur. Det er nemmest at finde et hostel når man kommer frem til byen. Ha en fantastisk tur..

Anonym Anonym

Bare et godt raad. Undgaa “Base Backpackers”. Jeg er der i Melbourne nu, og har ogsaa vaeret der i Sydnet. De er upersonlige og generelt ikke saerlig gode til at moede andre mennesker. Find andre, lidt mindre vandrehjem, som er lidt mere hyggelige. Spoerg gerne andre backpackere om gode raad til hvor der er godt at bo.

Held og lykke,
    Thilde

Anonym Anonym

sad li og læste lidt rundt i nogle af de har spørgsmål/svar for selv at blive klogere på hvorn jeg selv skal bærer mig ad på min forstående rejse down under.
    der blev sagt noget om at man helst sku holde sig fra “Base Backpackers” fordi de var for upersonlige og sådan forhold til de små. men jeg ville umiddelbart ha troet der var mere gang i den der hvor der var flere og skete noget mere, men det hænger måske ik sådan sam?

masse af rejsehilsner til alle
    mia

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account