This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym apa

Hejsa!

Jeg har nu set flere steder hvor der ved priser står fx. YHA/backpacker: XX AUD.

Hvad menes der med det, er det er det priser for backpackere OG YHA medlemmer. Eller menes der at det er for backpackere med YHA medlemskab.

En anden ting, kan det betale sig at have et medlemskab som fx. YHA, eller lign????
    Nogen som har erfaringer med dette??

Mvh
    APA

Anonym Anonym

Skal lige være sikker på at jeg forstået dig rigtigt, skal man købe kortet på et vandrehjem inden afrejse?

Er der evt. en hjemmeside hvor man kan købe det igennem?

mvh
    Apa

Anonym Maja

Hej. ja, i hvert fald hvis du vil rejse med greyhound f.eks. og hvis du bare sover et par overnatninger på et YHA hostel. Kortet kst. ca. 70 kr i Danmark (kan fåes på alle vandrehjem.)
    man betaler ca. 35 kr ekstra pr. nat hvis man ikke har et YHA kort og sover på deres hostels. og vi sparede omkring 50 $ så vidt jeg husker på vores greyhound pass, måske var det mere.

MVH Maja

Anonym Maja

Det er i hvert fald meget billigere at købe det hjemmefra, min veninde købte et dernede og det var mindst dobbelt pris, tror faktisk det var mere…

Ved ikke om der er en hjemmeside, men der er en oversigt over vandrehjem på http://www.danhostel.dk

Mvh Maja

Anonym Rene

Ja jeg ville også helt klart anskaffe mig det eller VIP kort muligvis begge.
    Du vil spare på mange ture, og aktiviteter ikke bare hostels. Men ting som busbillet og biograf, og hvad end du kan finde på.

Anonym Apa

Hej Rene!
    Hvor skaffer man sådan et VIP kort? har du evt. et link til en hjemmeside hvor jeg kan læse mere om det?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account