Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3506447
     apa

      Hejsa allesammen!

      Håber der er nogen der kan hjælpe mig med et par ting =)

      Jeg rejser til australien d. 29. sep.
      Jeg planlægger at starte i cairns og derfra drage sydpå til Brisbane,sydney, melbourne og Adelaide.

      Mit første spørgsmål går på hvad der er smartest ang. transport langs kysten. Jeg har hørt en mange der har rejst med Busselvskabet Greyhound.
      Er det det smarteste (i forhold til pris mv.) eller er der andre løsninger der er bedre?

      jeg planlægger at tage ind til midten af AUS fra Adelaide, men er igen her lidt forvirret omkring transport. Nogen som har taget turen som har nogen anbefalinger vil jeg meget gerne høre om dem 🙂

      På forhånd tak

      Mvh
      APA

      #3506526
       Anonym

        en anden mulighed mht turen fra adelaide til alice springs er en arrangeret tur. Har ikke selv været på en på denne strækning men der er masser af muligheder og mange forskellige prisklasser men det kan du kigge på når du er dernede. Der er rejsebureauer overalt. Tog selv greyhound på østkysten og det var helt fint. De har mange afgange og det er ikke så dyrt. God tur.

        #3506513
         gæst

          Hey 🙂 Greyhound er et godt og billigt bud på transport.. Hvis det bare er et spørgsmål om at komme fra A til B.. Tjek deres bus pas..! Men ellers er der også Oz-Eksperience og nogle af turene kan tages med “lokale” selskaber..!
          Fra Adelaide kunne du tage toget til Alice Springs.. Man bliver sgu træt af bus på et tidspunkt 🙂 Det eneste minus med toget er, at det ikke stopper mellem byerne..! Ellers kan du tage bussen eller tjekke fly priser.. De er engang imellem lige så billige som bus/tog.

          #3506544
           Anonym

            Jeg kørte op ad kysten med Premier, det er lidt billigere end Greyhound, men tilgengæld kører de kun to gange om dagen, men jeg var godt tilfreds.

            #3506608
             apa

              Hej.

              tak for jeres svar! 🙂

              Hvordan med greyhound, er det smartest at købe en billet ad gangen, eller købe et bus pas…?

              Mvh
              Apa

              #3506631
               Gæst

                Hej Igen 🙂 Jeg mener at man spare lidt med bus pas, men det kan du evt tjekke på deres hjemmeside.. Engang i mellem har de tilbud på nogle ture, men det kan du tjekke i Australien.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account