This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym weeman

Hej allesammen -genial hjemmeside..

Mig og en makker skal til Januar til australien, derfor arbejder vi på fylde drøn for tiden..

Hvis det er muligt ville jeg gerne om nogen kunne give eksempler på priser.. F.eks. på benzin, mad, hostel osv..

Sammenlagt har vi regnet med 50.000 inkl. alt -er det muligt.. på forhånd tak

Anonym Chili

Hej.
    Jeg skal Down under i det nye år.
    Skriv lidt om jeres planer på din profil, og ta en tjekker på min profil ( Chili )

rejse-hilsner Chili

Anonym admin

Hejsa Chili og Weeman

Jeg kan se at i har haft problemer med noget profil etc. I må meget gerne sende en email til mig på pvt@noproblem.dk med de problemer i har erfaret. Så vil vi udbedre dem snarest muligt.

MVH
    Peter

Anonym Anonym

Hej!
    Det lyder enormt spændende med 4 mdr. i Australien! Jeg bliver helt misundelig! Jeres budget er jeg dog skeptisk over for, alt efter hvordan I planlægger turen selvfølgelig. Benzin er en smule billigere, dvs. 6-7 kr/l. Priserne på madvarer er omtrent det samme, men det er en smule billigere at spise ude. Priserne på hoteller/moteller og vandrerhjem er også ca. de samme, og alt efter hvilke stater i skal besøge, kan priserne også variere. F.eks. er det store Sydney-område temmelig dyrt, imens f.eks. Adelaide og omegn er billigere at rejse i.
    God rejselyst!

Hilsen Helle

Anonym Fighter_88

Jeg vil nok sige 500kr Pr dag, Exc Flybillet, men Inc alt andet

Anonym Fighter_88

Jeg vil nok sige 500kr Pr dag, Exc Flybillet, men Inc alt andet

PS ogsa Exc Benzin

Anonym Weeman

500 kr virker MEGET overdrevet synes jeg..

120(4 måneder) x 500 kr = 60.000 kr. plus benzin og rejse så snakker vi 80.000 for 4 måneder hvor jeg har læst folk kan gøre det for 50.000.. jeg vil nyde ferien/oplevelsen, men ikke leve rent luksus.

Andre som chili må også gerne henvende sig, rejsen starter i starten af Januar 2007.. skriv hvis i er intra!!

Anonym Weeman

350: kr pr. dag

150 = bo
    100 = Mad
    100 = oplevelse… RUNDT REGNET!!

Anonym Fighter_88

Kan du så også selv om, men pas på det ik er for skrabet, 500 kr pr dag, er hvad du kan låse i de fleste tråde herinde.
    Bedre at have for meget, og komme hjem med noget igen. end at have for lidt og skrabe så meget man ik kan gå 5kr ud over budgettet

Anonym weeman

Jeg har prøvet at lege lidt med min profil, men den vil ikke opdatere den :S – har skrevet en mail til dig.. min mail er “barkerz86@hotmail.com”

Anonym weeman

Ja heelt bestemt.. tror også det afhænger af mange ting.. specielt mad osv. hvordan man lever, og om man får nogle at følges med!!

Men vil det sige:

Bilpris 2500-3500 dollars
    Flypris 8600-9000 kr
    Benzinpris: 6-7 kr pr. L
    Hostel 120-150 kr. pr. nat

HVis nogen erfarer noget andet så skriv endelig!!

Anonym weeman

Hej… har besøgt den australske ambassade og fundet ud af følgende:

– A return ticket to Australia costs around DKK 8,500

– One night in a youth hostel costs around DKK 90

– Living costs for one week on low budget, DKK 400

– A beer in a pub costs around DKK 15 and a BigMac meal deal DKK 25

– A steak and chips meal with a glass of wine, DKK 60-70

Anonym Anonym

living costs for one week on low budget 400DK
    Lyder meget Urelistisk. når bare 90DK for Youth Hostel.

one Week (7dage ik=??)

Anonym weeman

Living mener de ikke at bo nogen steder 😀 – mener de “at leve” dvs. spise og drikke”

Anonym Anonym

Hey! Jeg brugte 50.000 kr på 3 mdr. i Australien inkl flybilletter og transport. Forsøgte selv at leve billigt, valgte altid det billigste hostel, men ku nok godt ha sparet flere penge på mad, blev træt af at lave mad på deres hostel, så fastfood’en fristede. Har dog ikke sparet på turene, sprang i faldskærm, riverraftede og var på en del bådture, så det kan nok godt lade sig gøre at leve for 50.000 i 4 mdr, men så skal I også virkelig spare hvor I kan.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account