Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200022 bbp-parent-topic-3506319 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3506441 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     weeman

oKay.. tak for din information. Vi har nu overvejet at tage 3-3½ måned for ikke at sku leve for fattigt..

Anonym

Jeg har selv rejst i Australien og NZ i 4 mdr og jeg brugte 45.000 ink. flybilletter fra/til Australien og NZ men ekl. billetten derned og hjem. Så længe man ikke spiser ude hver eneste dag og ved alle måltider kan man sagtens leve for 10.000 om måneden. Ikke noget problem!

Anonym

Hej.
          Inkl. fly og ALT andet, brugte jeg i alt 59000 kr på tre måneder. Sparede ikke på oplevelserne, faldskærm, sejlture etc. Sov på de billigste hostels vi kunne finde.
          Vi lavede de fleste måltider selv.

Weeman

oKay.. jeg kan fornæmme at 50.000 er et godt niveau. Forslag til forum admin, de indlæg der er mest gang i skal blive på forsiden..

Hvilke ideer har i til oplevelser.
            Har selv tænkt på:

Bungy Jump
            Faldskærm
            Seljture
            Dykning
            Se ( forskellige obl. ting)
            ANDRE FORSLAG???

Anonym

Jeg var i Australien i 3 måneder, købte bil, kørte fra Sydney-Cairns-Sydney-Melbourne-Adelaide-Sydney. Var på en tur ind til Ayers Rock, Whithssunday Islands, Fraser Island, Lidt dykning i ny og næ, Philip Island (man kan se pingviner der ligger syd for Melbourne, med hostels og til tider camping som var billigst, mad og benzin og alt for meget ting og sager jeg har købt for at kigge på det, jeg brugte med det hele 50.000 kr. Og det var tre måneder vel at mærke, vil nok overveje at spare lige ti tusinde mere op. Men vi boede jo også på camping når der var mulighed for det og ikke for koldt om natten. ha en god tur.

Anonym

Parasail, faldskærm efter båd….. så fedt.. skal nok prøves i Cairns eller deromkring..

Anonym

>>>>>>Jeg var i Australien i 3 måneder, købte bil, kørte fra Sydney-Cairns-Sydney-Melbourne-Adelaide-Sydney. Var på en tur ind til Ayers Rock, Whithssunday Islands, Fraser Island, Lidt dykning i ny og næ, Philip Island (man kan se pingviner der ligger syd for Melbourne, med hostels og til tider camping som var billigst, mad og benzin og alt for meget ting og sager jeg har købt for at kigge på det, jeg brugte med det hele 50.000 kr. Og det var tre måneder vel at mærke, vil nok overveje at spare lige ti tusinde mere op. Men vi boede jo også på camping når der var mulighed for det og ikke for koldt om natten. ha en god tur<<<<< Er det med bilkøb eller Exc Bilkøb??

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account