This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cecilie12

Hejsa:)

Jeg har bestilt en 3-måneders rejse til Hawaii/USA med DSC, og ville høre om andre også har bestilt denne rejse?!
    Så kunne vi jo lige snakke sammen:)

kram C

Anonym M

Hej C 🙂
    Jeg er næsten helt sikker på, at jeg også bestiller den tur til hawaii i starten af næste uge, da det bare lyder for fedt:)
    Der er kun pladser tilbage på hold 2 nu, er du tilmeldt hold 1 eller 2?

Kram M

Anonym Cecilie12

ej hvor lyder det dejligt. Jeg vil tilmelde mig hold 2 da mart-april-maj er altså lidt federe og varmere end feb-mart-april. 🙂

kram C

Anonym Cecilie12

ej hvor lyder det dejligt. Jeg vil tilmelde mig hold 2 da mart-april-maj er altså lidt federe og varmere end feb-mart-april. 🙂

kram C

Anonym MortenA

hej cecilie

jeg er tilmeldt hold1, men overvejer lidt at flytte til hold 2… så uanset hvad kommer vi da til at være der på samme tid:)

nogen af jer der har planer om at blive eller rejse videre efter?

Anonym Anonym

okay, jeg selvfølgelig gør vi det:) Jeg tror det bliver en vild tur.
    Nej jeg tage med hjem, fordi skal nemmelig begynde arbejde. Har du planer om at tage videre?

kram c

Anonym MortenA

ja det bliver da kanon:)

jamen jeg vil gerne afsted mere end bare de 3 måneder… så håber der er nogle andre der skal med som har samme interesser… hvad det lige er jeg vil bagefter, er ikke helt fast lagt men noget roadtrip gennem USA kunne vær sjovt:)

har du kontakt til andre der skal med?

Anonym Anonym

det lyder også super fedt, det kan jeg godt forstå du vil:)
    Nej det har jeg faktisk ikke. det var også derfor jeg skrev herinde, men du er den eneste som har svaret:)

Anonym Malene BBE

Hej igen:) Det var mig der skrev som M før.. Det lyder da sjovt, at vi skal afsted samtidig så:) Jeg kunne også godt tænke mig at rejse videre bagefter men synes der er problemer nok med at skrabe penge sammen bare til den her tur, så det bliver der nok desværre ikke noget af..
    Men glæder mig! 🙂 Hvor kommer du fra?
    Malene

Anonym Anonym

Jaa det er da vildt fedt. Er du tilmedt hold 1 eller 2? Jeg kommer fra Hørsholm i nordsjælland. Hvad med dig?

Anonym Malene

Jeg tilmelder mig hold 2:) Har ikke gjort det endnu, men der er en plads reserveret til mig, så er sikker på a der er plads. Jeg er fra Otterup, ca. 15 km fra Odense, hvis det siger dig noget.. Har du msn? så kunne vi evt skrive der, hvor det ikke er alle og enhver der kan se deT:)

Anonym Cecilie12

ihh hvor lyder det godt:) jaa jeg ringer nok også til dem i morgen, så jeg er helt sikker på en plads:)
    jo selvfølgelig har jeg det. CilleBubblin@hotmail.com

knus C

Anonym MortenA

hej malene

jeg er fra randers hva med dig??

hvad havde du tænkt dig hvis du ville rejse videre bagefter?? eller har du heller ikke tænkt så meget over det?

Anonym Malene

Hej Anders:)
    Jeg er fra Otterup.. Jamen jeg har egentlig heller ikke tænkt så meget – måske australien eller new zealand. Men har ikke råd tror jeg., desværre!

Anonym Cecilie12

hej igen morten:)

Hvis du har lyst kan du adde mig på msn, CilleBubblin@hotmail.com, så kan vi snakke lidt, og så kan du flytte over på hold 2. Det ville altså være skægt

kram c

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account