Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 25630. juli 2008 kl. 11:03 #3525874
class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200021 bbp-parent-topic-3525817 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3525874 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">MortenA@malene
jamen jeg vil også gerne til NZ og australien:) jeg skal bare ud og opleve noget:) så du må ud og finde et ekstra job:)
men uanset hvad skal det nok blive kanon på hawaii…
min msn er: aggerbo@hotmail.com, så kan vi lige snakke der det er lidt nemmere@Cecilie
du er til føjet…
Hey Morten & Cecilie!! 🙂
Jeg rejser til USA i starten ad September med en “veninde”! 🙂
Vi skal på roadtrip igennem hele USA over 3 mdr.
Planen er at starte i Endten San Francisco, L.A eller N.Y City!
Og slutte i den modsatte ende ad landet. Vi har opsagt hver isærs lejlighed, og er 100% klar to go!
Skal i on the road, så skriv!
Her er min msn/mail:
ninthie@hotmail.com
Vh. Jimm
Hej Allesammen 🙂
Jeg har tilmeldt mig hold 1 til hawaii og ville høre om der ikke var andre herinde, der også har det?
Så vi evt. kan skrive sammen inden afrejse.. 🙂
-Pernille
hej pernille
jeg er tilmeldt hold 1:)
så du kan da tilføje mig på msn så kan vi da li snakke?
aggerbo@hotmail.com
hey alle sammen jeg har meldt mig til usa/hawaii hold 2
Hej søren!
Jeg er også tilmeldt hold 2, har du evt msn? så kan vi snakke sammen der..
min mail er Malene_buhl_eriksen@hotmail.com
Malene
jeg har tilføjet dig nu malene
hvis der er andre som skal med, må i gerne tilføje mig på msn
Hej 🙂
Jeg skal også højst sandsynlig med dsc, til USA/Hawaii, men først i foråret 2010. Jeg ville derfor hører om der var mulighed for at jeg kunne hører fra nogen af jer, hvordan det har været når i engang kommer hjem? Jeg er stadig ved at snakke med de gamle om det, og de ville også gerne hører om det er et godt selskab, om de har styr på tingene osv. Jeg misunder virkelig at i snart skal afsted!
kram N
Hej !
Jeg vil også meget gerne høre om erfaringer og så videre om turen til usa/hawaii. Regner også med at ville afsted i 2010 med dsc 🙂
ettenel91@hotmail.com
Kram Lenette
Hej..
, Kan se at i er et par stykker der overvejer forår på hawaii med dsc i 2010, jeg overvejer det samme 🙂 , ville høre jer om i rejser alene eller sammen med nogle i kender i forvejen?
– Sarah (:
Hej Rasmus:)
Jeg var med på hold 2 foråret 2009. Det var fra marts til maj. Hold 1 tog afsted 1. februar og havde regn en hel måned indtil vi kom og så var vejret fantastisk:) Så hvis det var mig, ville jeg ta hold 2..
Det var en rigtig fed tur, Hawaii er fantastisk, men vil helt klart anbefale at man tager ud på de andre øer når der er mulighed for det, det er en helt anden oplevelse end Oahu. Vi var på the Big Island i 10 dage – helt vildt fedt, super natur og meget mere autentisk kultur.
Så det kan anbefales:)
Hawaii er dyrt, skal det også siges, fødevarer er meget dyrere end herhjemme. Det var vi ikke klar over da vi tog afsted, så lige en heads up.
Andre spørgsmål, så skriv endelig..
Malene 🙂
Hej jeg skal også med dsc, til USA/Hawaii her til foråret 2010. Har valgt hold 1, men overvejer at skifte til hold 2. Jeg er derfor meget intereseret i at høre fra nogle af jer, der tidligere har været med dsc på Hawaii, og jeres erfaringer. jeg Overvejer også at blive der mere end de 3 måneder, og rejse videre bagefter.
Rasmus
Vi boede rigtig godt, kun 2 minutters gang fra stranden..:) Jeg synes det var helt vildt fedt – vi var også tættere på shopping osv:D
Hold 1 boede godt nok tæt på skolen men meget langt fra stranden, og jeg prioriterer strand højest:D Så det skal du vurdere med dig selv…Håber du får en fed tur:) Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål..
hej malle og jer andre…
vil lige sige vi ikke boede 2min fra stranden med 80m:) jeg var med malene på hold 2 og vil også klart anbefale at tage hold 2… eneste fordel ved hold 1 er tæt på skolen og at de bor i små lejligheder…
men der var hvor boede var der næsten kun os så det var mega lækkert… og får man en af de gode lejligheder vil jeg sige at hold 2 bor bedst… gode lejligheder er dem fra 5. sal og op efter… men som malle siger så er alt andet end skole tættere på der hvor vi boede… så kommer du for at gå i skole eller for at hygge dig og have det sjovt??
morten
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.