Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200021 bbp-parent-topic-3525817 bbp-reply-position-32 odd topic-author post-3530864 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     rasmusp

Hej Malene og morten

Det er da mest for at hygge mig, og have det sjovt. Jeg elsker at rejse, og se andre lande. Møde andre unge og for at få en oplevelese for livet.
      Angående lejlighederne: Hvad er forskellen på selve lejligheden på hold 1, og hold 2.

jeg glæder mig helt vildt meget til turen, det bliver fedt.

Mvh.

Rasmus

rasmusp

Hej Malene

Mange tak for dit hurtige svar. Det var da ikke så godt med alt det regn den første måned, hvor hold 1 var afsted. Jeg sidder stadigvæk, og er i tvivl om jeg skal skifte over på hold 2. Er der andre store forskelle på de to hold?, som f.eks. det sted hvor dit hold boede, var det et godt sted? Og synes du, at jeres sted lå for langt væk fra skolen?

Rasmus

rasmusp

Hejsa

Jeg har tilmeldt mig hold2 til USA/Hawaii som tager afsted den 1. marts.
          Jeg tænker på at rejse videre efter kurset. Men jeg er meget i tvivl om hvor længe jeg vil være væk, og om jeg kan finde nogen at rejse videre med. For det er jo nok noget man finder ud af derover.

Jeg er derfor meget intereseret i at høre fra nogle af jer, der tidligere har været med dsc på Hawaii, om der var nogle af jer som rejste videre, og jeres erfaringer med bl.a. visum. Var inde på ambassaden for at kikke, og det ser alt sammen meget uoverskueligt ud.
          Der står bl.a. noget med at man skal have et brev med fra sin arbejdsgiver, kan det virkelig passe? jeg troede kun at man skulle bevise, at man havde penge nok til opholdet, og en hjemrejse dato på flybiletten.

Rasmus

Payana

Hej allesammen,

Jeg har overvejet at tage afsted til næste år, der skal jo en del opsparing til. 🙂

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad andre syntes om opholdet både godt og skidt.
            Hvor meget man kan forvente at bruge på kost, transport, aktiviteter osv.?

En veninde fortalte at hun havde hørt at sådanne ture meget nemt endte i “dansker koloni”, hvad er jeres syn på dette?

I må meget gerne skrive til mig på mail: balandbarnet@gmail.com

Mvh. Payana

Bjarke

Regner også med at ta’ afsted næste år.. dog til Australien.. nogen, der har erfaringer med det? Ellers må I meget gerne svare på Payana’s spørgsmål da jeg også er mega interesseret 🙂

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account